Hjælp til Nærboks og Pakkeboks fra Postnord

Hjælp til Nærboks og Pakkeboks fra Postnord

Hjælp til Nærboks og Pakkeboks fra Postnord

Når du sender en pakke med Postnord, kan du vælge at få den leveret i en pakkeboks eller nærboks. Det er smart, fordi du kan hente den, når det passer dig, og du er ikke afhængig af en butiks åbningstid.

I denne artikel vil vi give dig hjælp og råd, hvis du oplever problemer med at bruge Nærboks appen eller åbne lågen.

Hvordan bruger jeg Nærboks-appen?

Første gang du skal hente en pakke i en nærboks, skal du downloade Nærboks appen fra enten Google Play eller App Store. I appen kan du se, hvor din pakke befinder sig, og du kan åbne lågen med et klik, når du har forbundet din telefon til Nærboksen via Bluetooth og tage din pakke. Hvis du oplever problemer, kan du ringe til kundeservice på 7060 2230 og få hjælp.

Lågen vil ikke åbne

Hvis du oplever problemer med at åbne lågen, kan du prøve at slukke og tænde Bluetooth på din telefon eller kontakte kundeservice på 7060 2230 for at få hjælp.

Lågen smækkede i før jeg fik fat i min pakke

Hvis lågen smækker i, inden du når at få fat i din pakke, kan du åbne lågen igen via appen. Hvis du ikke kan åbne lågen igen, kan du også kontakte kundeservice på 7060 2230 for at få hjælp.

Min pakke er blevet leveret i en boks langt væk fra min bopæl?

Hvis din pakke er blevet leveret i en boks, der er langt væk fra din bopæl, kan du også kontakte kundeservice på 7060 2230 for at få hjælp til at få din pakke leveret til den rigtige Nærboks.

Appen virker ikke, hvad gør jeg?

Hvis du oplever problemer med appen eller ikke har en smartphone, kan du også ringe til kundeservice på 7060 2230 for at få hjælp til at flytte din pakke til en postbutik.

Jeg har ikke en smartphone, hvad gør jeg?

For at du kan bruge Nærboksen, skal du have en nyere smartphone og installeret Nærboks appen. Hvis du ikke har en smartphone eller Nærboks appen installeret på din telefon, kan du ringe til kundeservice på 7060 2230 og få hjælp til at få flyttet din pakke til en postbutik.

Min pakke er ikke i boksen, hvad gør jeg?

Hvis din pakke ikke er i Nærboksen, skal du kontakte butikken, som har sendt pakken for at få hjælp til at finde ud af, hvor pakken er. Hvis du har brug for yderligere hjælp, kan du også ringe til kundeservice på 7060 2230.

Jeg kan ikke installere appen på min telefon, hvad gør jeg?

Hvis du har en ældre smartphone eller styresystem, kan der forekomme komplikationer med at bruge appen. Du kan ringe til kundeservice på 7060 2230 og få hjælp til at få flyttet din pakke til en postbutik.

Med disse tips og råd håber vi, at du kan få en god oplevelse med Nærboks og pakkeboks.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

four × 1 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.